مالکین این برند برای راهاندازی کافه رستورانی در شهر شهریار، خدمات برندسازی کامل را انتخاب نمودند. پس از مطالعات استراتژیک برای این برند با توجه به باغهای سرسبزی که در این شهر قرار دارد نام “سرو” انتخاب شد. نشان سرو هم از اشکال موجود در تخت جمشید که نماد این درخت بود استفاده و رنگ های سبز درخت و رنگ قهوه انتخاب شد.
پروژه برندینگ کافه سرو
-
نام برند: کافه سرو
-
زمینه فعالیت: کافه و رستوران
-
استراتژیست برند: احسان سروش
-
طراح گرافیک: احسان سروش
-
خدمات ارائه شده: استراتژی برند، نامگذاری، طراحی نشانه و هویت بصری برند،