برندسازی

آکادمی اسپا ZEN

این برند برای پروژه معماری داخلی مجموعه آکادمی اسپای ZEN توسط معمار نوظهور سال ۲۰۲۱ طراحی شد. فلسفه طراحی این مجموعه، ترکیب معماری سنتی ایران با معماری ذِن ژاپنی بوده که در برندسازی این مجموعه مد نظر قرار گرفته است. علاوه بر برندسازی کاتالوگ ۵۰ صفحه ای هویت برند و جزئیات طرح معماری به درخواست کارفرما طراحی شد.

  • نام برند: آکادمی اسپا ZEN
  • زمینه فعالیت: خدمات اسپا
  • استراتژیست: احسان سروش
  • طراح هویت بصری: احسان سروش
  • خدمات ارائه شده: برندسازی - طراحی نشانه - طراحی کاتالوگ

تصاویر پروژه

اشتراک گذاری

پروژه‌های دیگر