این برند برای پروژه معماری داخلی مجموعه آکادمی اسپای ZEN توسط معمار نوظهور سال ۲۰۲۱ طراحی شد. فلسفه طراحی این مجموعه، ترکیب معماری سنتی ایران با معماری ذِن ژاپنی بوده که در برندسازی این مجموعه مد نظر قرار گرفته است. علاوه بر برندسازی کاتالوگ ۵۰ صفحه ای هویت برند و جزئیات طرح معماری به درخواست کارفرما طراحی شد.
پروژه آکادمی اسپا ZEN
-
نام برند: آکادمی اسپای ZEN
-
زمینه فعالیت: آکادمی اسپا
-
استراتژیست برند: احسان سروش
-
طراح گرافیک: احسان سروش
-
خدمات ارائه شده: برندسازی - طراحی نشانه - طراحی کاتالوگ